Manažer - zprávy z managementu

E-learning třetí generace

E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití Internetu a dalších možností při výuce. Základní myšlenka však zůstává stejná poskytnout…

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Nové století je zároveň novou érou v podnik&…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…

Etické normy - jak rozlišit dobré od zlého?

Etické normy - jak rozlišit dobré od zlého?

Firmy dávají najevo svou snahu o dodržování…

Povídání o rozhodování a hierarchii v podniku

Povídání o rozhodování a hierarchii v podniku

Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborn&…

Jako sloni v porcelánu?

Jako sloni v porcelánu?

Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak…

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…

Jak vybírat program a metody školení

Jak vybírat program a metody školení

Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…

Umíte naslouchat správnému vnitřnímu hlasu?

Umíte naslouchat správnému vnitřnímu hlasu?

Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…

Konec e-businessových platforem

Konec e-businessových platforem

Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné…

Co na to říká zákazník?

Co na to říká zákazník?

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…

Výpis 1181811830 z celkem 12516