Podniky dost často vyvíjejí strategie změn, ty však také často selhávají. Aby taková strategie mohla správně fungovat, musejí si totiž podniky uvědomit, že to…
Každý, kdo chce ve své firmě zavést správu znalostí, musí zvážit, zda mu…
Jednou z podstatných příčin firemního úspěchu je schopnost rozvíjet vnitřní…
Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…
V roce 1995 se musela společnost BP potýkat s problémem poruchy provozního…
Účetní machinace a s tím související skandály výrazně podkopaly důvěru…
Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z…
Každého manažera již jistě mnohokrát napadlo, že je přepracován, zavalen…
Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních…
Manažerská práce již dávno není jen mužskou doménou, i když se tak stále…
Každý manažer musí umět jednat a komunikovat s lidmi. Stále však existuje…
Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné…