Dlouhá je cesta KM

Vytisknout

Dlouhodobý úspěch většiny KM (znalostní management) iniciativ není jako sprint k cílové čáře, spíše jako vysokohorská túra. Klíčem k úspěchu není závěrečný finiš, ale to, co získáme v průběhu cesty. Některé KM iniciativy selhávají právě vinou závodnické mentality. Ta obětuje dlouhodobé plánování prospěšnosti a nakonec podkope potenciální hodnotu jinak úspěšnému KM pokusu. Organizace angažující se v KM mohou předejít některým léčkám zaměřením se na pár důležitých principů a zajištěním, že všechny…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace