Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu. Ale když si manažeři položí několik důležitých otázek, mohou přijít…
Jak dlouho ještě mohou zaměstnavatelé odolávat prosbám zaměstnanců o více…
Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…
Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…
Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v…
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…
Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…
Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…
Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…
Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají…
Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…
*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti…
Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…