Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

Vytisknout

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci chovají kontraproduktivně. Uniká jim zásadní smysl efektivního marketingového uvažování, kterým je budování vztahů. Marketéři by měli pracovat na svých komunikačních dovednostech. Nejdůležitější není uzavřít obchod za každou cenu, ale zjistit, zda si firma s potenciálním klientem vyhovuje. Představa, že neuzavření obchodu znamená konec prodejního procesu byla již také překonána. Ztráta obchodní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace