Manažer - zprávy z managementu

Zákazník je chodící výplatní páska

Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen…

Motivace na divoko

Motivace na divoko

Řev motorů se mění, jak speciálně upravený Boeing 727-700 přešel rychle z…

Váš pohled na svět se tímto změní

Váš pohled na svět se tímto změní

Zjistěte, jak úspěšní podnikatelé vidí svět a jak byste ho měli vidět i vy,…

Jak zlepšit organizaci práce

Jak zlepšit organizaci práce

Organizace práce je velmi důležitou částí v procesním chování firmy.…

Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti

Článek v rámci předplatného Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti

Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda…

Deset tipů pro více času

Deset tipů pro více času

Časové plánování hraje v našich životech stále důležitější roli spolu s…

Jak správně vybrat kouče

Jak správně vybrat kouče

Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů…

Článek v rámci předplatného Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a…

Jak přimět zaměstnance, aby vítali změny?

Jak přimět zaměstnance, aby vítali změny?

Zaměstnanci, kteří kladou odpor změnám, jsou součástí každé společnosti.…

Na výběru projektového manažera si dejte záležet

Na výběru projektového manažera si dejte záležet

Podle odborníků je projektový manažer nejdůležitější profesí v rámci tvorby…

Osobní kontakt nahradit nelze

Osobní kontakt nahradit nelze

Někteří podnikatelé prožívají svůj pracovní život prostřednictvím telefonu…

Vychovejte si nástupce, nebo žádní nezbydou...

Vychovejte si nástupce, nebo žádní nezbydou...

Nejžhavějším problémem, kterému dnes musí čelit profesionálové lidských…

Rozhlížejte se uvnitř, ne venku

Rozhlížejte se uvnitř, ne venku

Průzkum DDI ukazuje, že si zaměstnavatelé daleko více cení povyšování…

Výpis 96869698 z celkem 12417