Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen…
Řev motorů se mění, jak speciálně upravený Boeing 727-700 přešel rychle z…
Zjistěte, jak úspěšní podnikatelé vidí svět a jak byste ho měli vidět i vy,…
Organizace práce je velmi důležitou částí v procesním chování firmy.…
Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda…
Časové plánování hraje v našich životech stále důležitější roli spolu s…
Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů…
Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a…
Zaměstnanci, kteří kladou odpor změnám, jsou součástí každé společnosti.…
Podle odborníků je projektový manažer nejdůležitější profesí v rámci tvorby…
Někteří podnikatelé prožívají svůj pracovní život prostřednictvím telefonu…
Nejžhavějším problémem, kterému dnes musí čelit profesionálové lidských…
Průzkum DDI ukazuje, že si zaměstnavatelé daleko více cení povyšování…