Tři tipy pro firemní blog

Počet uživatelů internetu, kteří čtou blogy velice rychle stoupá. V prvním čtvrtletí letošního roku četlo nějaký internetový deníček téměř 50 milionů lidí. Pro lepší představu jde asi o 30 procent z celkového počtu uživatelů internetu nebo každého šestého obyvatele Spojených států. Dospěla k tomu studie on-line chování společností comScore, Six Apart a Gawker Media, jíž se zúčastnily více než dva miliony respondentů z celého světa. Největší čtenost zaznamenaly politické a zpravodajské blogy, následované lifestylovými, technickými a blogy žen.

Pokud si říkáte, proč by vás rostoucí zájem o blogy měl zajímat, vězte, že i vaší firmě může blog zajistit užitečné zviditelnění jejích produktů či služeb pro potenciální zaměstnance, prodejce, zákazníky i celá odvětví. Článek popisuje tři doporučení, jak vést firemní blog, aby připoutal hodně čtenářů, kvalitních uchazečů o práci a obchodních příležitostí.

- Váš blog musí informovat čtenáře o vašich produktech, obchodování, firemní kultuře a životní filozofii.

- Váš blog musí mít osobnost, která přiláká kvalitní potenciální zaměstnance, kteří dobře zapadnou do vaší firemní kultury.

- Váš blog může sloužit jako přímý nástroj pro nábor zaměstnanců, pokud jej budete psát s tímto cílem.

Každý den připisujte nové příspěvky a získáte velice silný komunikační nástroj.

-kk-

Zdroj: About HR - část amerického portálu About.com pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje About HR