Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Poděkujte za kritiku

Nikdo nemá příliš v lásce stížnosti. V zákaznických službách jsou ale důležité a dělají vám velkou službu. Většina nespokojených zákazníků odchází a nechává si své…

Jistota amerického spotřebitele stoupá

Jistota amerického spotřebitele stoupá

Díky snížení nákladů na energie a zlepšení situace na trhu práce vzrostla…

Jak se může malá firma blýsknout v médiích?

Jak se může malá firma blýsknout v médiích?

Výhody dobré publicity jsou zřejmé. Pro malé firmy je ale udržování styku s…

Softwarové platformy a revoluce v byznysu

Softwarové platformy a revoluce v byznysu

Mobilní telefony, Game Boye nebo počítače jsou příklady výrobků založených…

Stavební bloky časového plánování

Stavební bloky časového plánování

Osobní produktivita záleží na tom, jak dobře si dokážeme zorganizovat svůj…

Lidé již nejsou manažerskou prioritou

Lidé již nejsou manažerskou prioritou

Záležitosti zaměstnanců klesají na seznamu priorit současných vyšších…

Šálení začínajícího podnikatele

Článek v rámci předplatného Šálení začínajícího podnikatele

Většina budoucích podnikatelů sní o řadě výhod, které jim podnikání a…

Britové přiznávají chaos

Britové přiznávají chaos

Třetina velkých britských firem přiznává, že jejím systémům pro řízení…

Zelený čaj pro delší život?

Zelený čaj pro delší život?

Lidé, kteří vypijí alespoň půl litru zeleného čaje denně jsou vystaveni…

Aby příjmy rostly

Aby příjmy rostly

Podnikatelé často hovoří o svých obavách spojených s penězi, prosperitou,…

Co umí dobrý tiskový mluvčí?

Co umí dobrý tiskový mluvčí?

Jen málo lidí má přirozený talent hovořit účinně na kameru či mikrofon. Je…

Jaký bude lék zítřka?

Jaký bude lék zítřka?

Může mít víra v lék vliv na jeho účinek? Tato otázka zajímá vědce již…

Spolupráce je stále jednodušší

Spolupráce je stále jednodušší

Moderní komunikační nástroje usnadňují firmám sdílení informací a…

Výpis 87248736 z celkem 12433