Manažer - zprávy z managementu

Úsměv zákazníka = úspěch vašeho (nejen) startupu

Platí to i pro zaběhlé společnosti. Není větší hodnoty, než je spokojenost zákazníka. To oni stojí za rozšiřováním vašeho týmu, šíří dobré slovo a zlepšují vaši…

Jak poznat, že už pracujete opravdu příliš?

V jednom z nedávných článků jsme psali o tom, že workoholismus nemusí být…

Na co nesmíte zapomenout, než přijde rok 2014

V prosinci nastává období, kdy se finišují všechny plány a většina z nás se…

Leností a promiskuitou k silnější osobní značce

V nedávném článku o budování osobní značky jsme shrnuli doporučení Williama…

Studie: Zákazníky aktivovaná společnost

Jak vedoucí pracovníci spolupracují, aby dosáhli rovnováhy mezi potřebami…

Nejhorší rady pro firemní vánoční večírek

S koncem roku přichází na řadu i firemní večírky. Časopisy a servery…

Opravdu jste připraveni mluvit před lidmi?

Většina spíkrů stále podceňuje přípravu na svá vystoupení. Píše o tom…

Lekce podnikatelského myšlení pro zaměstnance

Abyste mohli využít své podnikatelské myšlení, nemusíte hned opouštět…

6 kroků ke ztrátě zájmu investorů

Máte dobrý podnikatelský nápad a chcete pro něj získat investora, který vám…

Volnými pátky k větší prosperitě vašeho byznysu

Představte si, že ráno vstanete, vychutnáte si kávu, přečtete noviny a…

Máte předpoklady k podnikání?

Většina článků, které popisují osobní předpoklady k úspěšnému podnikání,…

Průvodce výběrem zaměstnanců k povýšení do manažerských pozic

Povýšení do manažerské role vypadá na první pohled jako ideální způsob, jak…

Klidně se nechte okrást o vlastní nápady

Ne, skutečně se nejedná o překlep. Dnes a denně se usilovně snažíme o to,…

Výpis 43304342 z celkem 12449