Mýty strategického uvažování

Vytisknout

Strategické myšlení znamená schopnost rozhodovat, do kterých příležitostí investovat čas, peníze a úsilí, a do kterých nikoli. Je to schopnost vybrat klíčové činnosti, na které se zaměřit v konkrétní oblasti a ostatní upozadit nebo zcela opustit. Zní to poměrně jednoduše, ale skutečnost je taková, že v rámci strategického uvažování přetrvávají zbytečné mýty. Na tři z nich nedávno upozornil Nick Tasler na serveru Harvard Business Review. 1. mýtus: Strategické myšlení je o produktivitě…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace