Pracovníci, kteří jsou nově povýšeni na manažerskou pozici, se často jako manažeři nechovají. Chovají se nadále jako zaměstnanci, ne jako ti, kteří mají rozhodovat.…
Manažer musí vždy vědět, co firma i on sám očekává od podřízených. Proto…
Stát se dobrým koučem, to je chvályhodný cíl pro každého manažera. To, co…
Nejste spokojeni ve své současné práci a uvažujete, že odejdete. Uvážili…
Stále platí, že vysoce úspěšní lidé mají něco společného. Web…
Mnoho lidí rádo mluví a píše o generálních ředitelích a top manažerech. Co…
Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá…
Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a…
Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…
Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…
Jaký je pohled aktuální judikatury na proces zadávání veřejných zakázek? S…
Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…