Manažer - zprávy z managementu

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním možnostem nové generace. Tak například technologicko-finanční…

Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…

Rozhodujte, dokud můžete

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…

Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl

Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…

Rozvoj pomocí prožitku aneb time management jinak

Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…

Negativita nemusí být nutně na škodu

Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…

Jak se zbavit strachu ze změn

Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…

Článek v rámci předplatného Zlozvyky veřejného vystupování (2/2)

V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme…

Umíte přesvědčit?

Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

Porada není monolog

Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…

Naučte své lidi přijímat zpětnou vazbu

Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…

Výpis 32903302 z celkem 12401