Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním možnostem nové generace. Tak například technologicko-finanční…
Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…
Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…
Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…
Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…
Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…
Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…
V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…