Manažer - zprávy z managementu

Řízení změn je také řízením emocí

Většina manažerů i zaměstnanců dnes stále není plně připravena na řízení emocí, které souvisejí se změnami. Ještě větší stres způsobuje skutečnost, že jakmile skončí…

Konverzační etiketa v kostce

Konverzační etiketa v kostce

Konverzační etiketa představuje silný nástroj pro budování vztahů a…

Většina mezinárodních firem je optimistická

Většina mezinárodních firem je optimistická

Téměř tři čtvrtiny mezinárodních společností jsou optimistické vodhadech,…

Firmy s nejlepší pověstí na světě

Firmy s nejlepší pověstí na světě

V obtížných časech se lidé nejčastěji vzdá…

Nenechte se zavalit informacemi

Nenechte se zavalit informacemi

Je zahlcení informacemi skutečně takový problém, jak si myslíme? Možná to…

Co dělat, když hrozí platební neschopnost

Co dělat, když hrozí platební neschopnost

Řada firem dnes bojuje sekonomickou recesí a obává se, že může brzy skončit…

Jak na profesionální image

Jak na profesionální image

Image je jakousi trojrozměrnou profesionální vizitkou, značkou, která mluví…

Je libo spasení před koncem světa nebo umělá varlata pro domácího mazlíčka?

Je libo spasení před koncem světa nebo umělá varlata pro domácího mazlíčka?

Americký server pro podnikatele Inc.com sestavil žebříček 30…

Jak se vyhnout zahlcení úkoly

Jak se vyhnout zahlcení úkoly

Když k vám do kanceláře přiběhne kolega s několika naprosto prioritními"…

6 chyb při budování kontaktů

6 chyb při budování kontaktů

Budování kontaktů patří mezi stěžejní manažerské a vůdcovské dovednosti.…

První dojem je jen jeden

První dojem je jen jeden

Pro vytvoření prvního dojmu máte jen několik vteřin. Na základě tohoto…

Etiketa podávání ruky

Etiketa podávání ruky

Správný stisk ruky vytváří první dojem, jímž působíte na druhé. Chcete-li…

Čtyři funkce managementu

Čtyři funkce managementu

Manažeři vykonávají stejné druhy úkolů ve všech organizacích. Ať už řídí…

Výpis 66576669 z celkem 12522