Nenechte problémy rozhořet

Každý den, každý týden, každý měsíc musí manažer řešit nikdy nekončící řadu provozních problémů. Pokud bychom začali věřit na škodolibé parafráze zákonů pravděpodobnosti, tak bychom museli konstatovat, že první, kdo zavedl klonování, byli právě manažeři. Klonovaný problém graduje svůj základ a žene svého řešitele do výšin maximálního šílenství.

Určitá část podnikatelů se vyznačuje syndromem malé důvěry ve svoje vlastní pracovníky. Tento nebezpečný syndrom má za následek držení všech rádoby „důležitých“ funkcí pod vlastními křídly. Otázkou je, zda tyto tzv. důležité funkce jsou opravdu klíčové a mohou přivést firmu na cestu stability a prosperity. Tyto záchranné akce jsou posledním hřebíčkem do pomyslné rakvičky zvané ztráta. Pod tíhou obav o spokojenost zákazníka je manažer připraven a odhodlán udělat cokoliv. A kde jsou v této chvíli předem domluvené a dlouho plánované firemní procesy...?
Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny