Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Odmítnutí nemusí být hrubé ani nepříjemné

Jedno ze základních pravidel asertivity říká, že pokud s něčím nesouhlasíme nebo něco nechceme, máme právo říci ne bez jakéhokoliv pocitu viny. Vina je oprávněná,…

Vyhýbáte se chybám? Děláte chybu

To, jak přemýšlíme o výzvách, které máme před sebou, zásadně ovlivní náš…

Znáte své zákazníky? Na co se ptát, abyste zjistili jejch přání

Na univerzitách ve Spojeném království studuje téměř 90 000 studentů z …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (3/5): Inspirace pro mladou generaci

Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří…

Článek v rámci předplatného Postavte svému podnikání pevné základy díky Rockefellerovým návykům

Již jste měli možnost číst skvělou knihu Verneho Harnishe Mastering The…

Mýty, které vám brání stát se úspěšnými

Pokuste se najít činnost, pro kterou máte předpoklady. Nespoléhejte se…

Důvěra není jen věc plnění slibů

Důvěryhodnost nezískáte jen tím, když vždy splníte to, co slíbíte i když i…

Nejprve optimalizujte své lidi, procesy až potom

Mnoho společností si představuje, že optimalizace procesů půjde ruku v ruce…

Nejdůležitější kvalita lídra: Být sám sebou

Rozvoj leadershipu nemá tak dobré výsledky, jak by měl a mohl. Realitou je,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (2/5): Mantinely výkonnosti

Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením,…

Každý svého neštěstí strůjcem

Mít kolem sebe nešťastné lidi je stejně škodlivé jako pasivně kouřit.…

Inovace: Jeden génius nestačí

Pokud chceme budovat organizace, které dokáží neustále inovovat, musíme se…

Konference Konkurenční výhoda v klubu SaSaZu

Přestaňte vyhazovat peníze. Naučte se naslouchat

Každý chce být nejprve slyšen. I kvůli tomu je skutečné naslouchání tak…

Výpis 22112223 z celkem 6663