| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Manažeři, trenéři a lektoři zacházejí s účastníky školení jako s papoušky. Očekávají, že žáci budou tiše sedět, zatímco na ně experti budou chrlit znalosti, a pak…
Efektivní manažerské týmy mají společnou schopnost poskytovat a přijímat…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého…
Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se…
Dobrým obchodníkem se člověk rodí, nebo se to dá naučit? Je pravda, že…
Uvědomili jste si, že ve svém životě nepřetržitě komunikujete? Používáte k…