Hledá se chyba měsíce

Vytisknout

Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává marketingová a reklamní agentura Brogan & Partners z amerického Detroitu. Sdílení chyb je podle ní stejně důležité jako sdílení úspěchů. Již před 14 lety proto zavedla udělování ceny nazvané Chyba měsíce, doprovázené padesátidolarovou odměnou. I když pro první laureáty nebylo přebírání ceny jednoduché, firma se brzy naučila přiznávat si chyby a tím se zdokonalovat. Zaměstnanci pochopili, že když svou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace