Řízení času je v dnešním hektickém světě jednou z nejdůležitějších dovedností. Ten, kdo neumí zacházet s časem, ničí týmovou práci. Špatné řízení času znamená špatné…
Autorka příspěvku Anne Fisherová dostává spoustu zpráv od lidí, kterým se…
Nejnáročnější částí změn není vytvoření koncepce. Nejnáročnější úloha je…
Stále populárnější práce na dálku má přímý vliv i na zaměstnance, kteří…
Pracování u stolu může být pro vaše tělo více stresující, než se zdá. Tím,…
Jak vybudovat hvězdný a úspěšný tým? Skupinový úspěch závisí na rovnováze.…
Pro Brity a Američany je zásadní respekt. Francouzům a Indům záleží nejvíce…
Mezi založením firmy jako mladý podnikatel nebo v době, kdy potřebujete…
V Singapuru otevřela společnost Fairmont Hotels & Resorts hotel The…
Nápady jsou všude kolem nás. Problém je však vtom, že mnoho lidí neví, jak…
Přelom roku je vhodnou příležitostí k tomu, jak zaměstnancům poděkovat za…
Interpersonální dovednosti jsou dnes na pracovištích důležitější než…
Když selže základní péče o dítě nebo starší osobu, může tato situace…