Mnoho tváří angažovanosti zaměstnanců

Vytisknout

Pro Brity a Američany je zásadní respekt. Francouzům a Indům záleží nejvíce na práci, kterou dělají. Němci posuzují zaměstnání podle toho, s kým pracují, Japonci podle platu a Číňané podle benefitů. Vyplývá to ze studie personálně-konzultační společnosti Mercer, která proběhla ve 22 zemích a zaměřila se na to, co vede k angažovanosti zaměstnanců. Zaměstnanci posuzovali 12 různých faktorů, mezi nimiž obecně zvítězil respekt.Zaměstnanci ve všech zemích kladli na vysoké příčky také zdravou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace