Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává, že si na čelo vylepí nápis Veškeré stížnosti na mou hlavu", je…
Základem úspěchu je energie a nadšení, které jsou řízeny osobní motivací a…
Interní komunikace patří mezi nejčastěji přehlížené aspekty řízení firem.…
S novým rokem přicházejí předsevzetí, jejichž prostřednictvím se snažíme…
Podání ruky hraje důležitou roli v tom, jaký uděláme dojem a jak dokážeme…
Snaha být perfektní nám znemožňuje posouvat se dál, být úspěšnější. Nic…
Každému se někdy stane, že pocítí únavu z toho, co dělá. Následuje pocit…
Důvěra je pro firmy velice důležitá. V současné době se s ní však potýká…
Lidé placení za hodinu vykazují silnější vztah mezi příjmem a spokojeností.…
Vánočních prémií, třináctých platů a dalších mimořádných odměn se v…
K vůdcovské roli patří sebevědomí. Vůdci, který nevěří sám sobě, totiž…
Kritika patří k životu i podnikání. Někdy se týká konkrétní záležitosti,…