Jak poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Říkat zaměstnancům, jak se mají zlepšit, je vždy důležité, ale nikdy příliš příjemné. Článek proto přináší několik rad, jak přijít s konstruktivní kritikou.

Jak začít rozmluvu

- Zkuste si domluvit schůzku mimo pracoviště. Vy i zaměstnanec tím získáte čerstvý pohled na věc, nemluvě o soukromí a důvěrnosti vašeho rozhovoru.

- Komunikujte a připravte se. Jediná cesta, jak dosáhnout změny chování, je vyčlenit si určitý čas na celý proces a ujistit se, že obě strany budou co nejlépe připraveny.

- Vytvořte skutečný dialog. Nesměřujte celý rozhovor k tomu, v jakých oblastech zaměstnanec nedosahuje nejlepších výsledků.

- Soustřeďte se na budoucnost. Určete si měřitelné cíle a průběžně sledujte, jak se jich daří dosahovat.

Jak dosáhnout rovnováhy

Zpětnou vazbu neposkytujte jen příležitostně, ale neustále. Buďte ke svým podřízeným upřímní. Zároveň vyvíjejte přiměřený tlak na změnu.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace