Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Lídrem ve stínu špatného šéfa

Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá mnoho pracovníků, kteří považují své šéfy za neschopné, příliš egoistické či dokonce…

Jak stanovit reálná výkonnostní očekávání

Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…

Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a…

Studie: 5 mýtů o nejmladší generaci zaměstnanců

Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…

Co nikdy nedelegovat?

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…

Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…

Dá se koučování nařídit?

Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě…

Prezentace: Kdy použít odrážky

S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu…

Kdy během prezentace raději nevyprávět příběhy

Vyprávění příběhů je skvělé v tom, že získává pozornost publika a dává vám…

5 chyb při předávání zpětné vazby

Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale…

Nebojte se těžkých témat, chcete-li si udržet zaměstnance

Když se zaměstnanec začne vytrácet z kanceláře, aby navštěvoval pohovory a…

První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená…

Jaká je vaše výmluva pro neúspěch?

Říká se, že každý je svého štěstí strůjcem. A je to velká pravda.…

Výpis 26402652 z celkem 6627