Dobrá komunikace je základ úspěchu. Může na ní ovšem ztroskotat jak zaměstnanec, tak i manažer. Přinášíme vám několik tipů, co dělat, aby vaše komunikace byla…
Na to, abyste udělali první dojem, máte jen několik vteřin. A protože…
Odborné studie potvrzují, že krátké odpolední zdřímnutí zvyšuje kreativitu…
Větší svoboda zaměstnancům v tom, jak dělají svoji práci a možnost něco…
Mnoho manažerů se děsí toho, kdy za nimi do kanceláře přijde někdo ze…
Britští vůdcové pracují nejvíce hodin vEvropě. Podle aktuálního výzkumu…
Obchodní porady jsou běžnou součástí pracovního života. Jak je zvládat, aby…
Uznání, ztracená moc i dodatečná satisfakce jsou něčím, co se navždy…
Nová reality show s názvem Moment of Truth (Okamžik pravdy) povzbuzuje…
Podle nedávné studie pracuje téměř třetina vysokoškolsky vzdělaných můžů…
Manažeři, kteří chtějí, aby jejich zaměstnanci měli větší iniciativu a byli…