Jak ulehčit zaměstnancům v předvánočním shonu?

V současném ekonomickém klimatu mají firmy další překážku na cestě ke zdravé úrovni produktivity. Podle nedávné tiskové zprávy se před vánočními svátky významně snižuje produktivita zaměstnanců, protože v předvánočním shonu tráví více času on-line nákupy než prací.

V průzkumu americké organizace Information Systems Audit and Control Association (ISACA) bylo zjištěno, že 46 % amerických respondentů věří, že jejich firmy ztrácejí na každého zaměstnance v průměru 3000 USD a více právě v důsledku on-line předvánočních aktivit v pracovní době.

Další průzkum odhaluje, že během předvánoční sezóny roku 2007 využívalo pracovní počítače pro on-line nákupy 30 % zaměstnanců. Navíc, podle institutu Purdue Retail, je nejvytíženější on-line nákupní čas mezi 12:00 - 16:00.

Zaměstnavatelé ale mají možnosti, jak ulehčit zaměstnancům v této hektické době. Existují firmy, které poskytují různé asistenční služby, například firma Circles. Nabízí asistenci při provádění průzkumů trhu, konzultace a extenzivní expertízu, které umožní zaměstnancům lépe se soustředit na práci. Circles uvádí, že klienti, kteří využívají jejich služby ušetří pokaždé v průměru až 3,5 hodiny.

-av-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace