Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na zájmy a vytvářeli argumenty splňující potřeby obou stran. Poněkud však přitom ignorují…
Vůdcovství je proces, v jehož rámci někdo ovlivňuje ostatní tak, aby…
Většina vedoucích pracovníků si o sobě myslí, že dobře ovládá komunikaci.…
Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi…
Většina rozhodování v reálném světě se zužuje na základní výběr mezi…
Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na…
Čeští manažeři se domnívají, že jsou podstatně profesionálnější a…
Většina lidí chápe změnu spíše jako hrozbu než jako výzvu. Místo něčeho…
Mimořádné osobní ambice amerických manažerů konce 90. let jsou dnes již…
Váš působivý životopis vám může zajistit pohovor s konzultantskou firmou,…
Všichni bychom asi byli dobře organizovaní, kdyby nebylo jiných lidí.…
Mnoho velkých podniků vzdělává své zaměstnance, ať již vlastními silami…