Manažer - zprávy z managementu

Chcete mít vše dobře zorganizováno? Vyhněte se 3 věcem

Když se snažíte pracovat a dotáhnout mnoho různých věcí, může pro vás být těžké udržet si ve svých záležitostech pořádek. Abyste toho dosáhli, ujistěte se, že…

Ušetřete až pět hodin týdně pomocí těchto čtyř triků

Time management je problematika sobě vlastní. Mnozí z nás by v práci měli…

Nenechte se okrádat o čas

Prokrastinace je jedním z nejčastějších důvodů, proč lidé nedokáží plně…

Kdy jsou porady jen plýtváním penězi?

Ve firmách každoročně dochází ke značným ztrátám na produktivitě, které…

Tipy, jak zvítězit nad prokrastinací (2/2)

V předchozím článku jsme přinesli několik tipů, jak řešit prokrastinaci. V …

Náročné období v práci? Zásady, jak je přežít ve zdraví a psychické pohodě

Celá řada profesí má čas od času období, kdy je nutné trávit v práci více…

Tipy, jak zvítězit nad prokrastinací (1/2)

Všichni to děláme. Odmítáme začínat s tím, do čeho se nám nechce. Raději si…

Nemůžete přestat prokrastinovat? Pomocí těchto tří technik to zvládnete

Prokrastinace, neboli chorobné odkládání povinností na později, je něco…

Brian Tracy: Co nám brání dotahovat práci do konce

Opravdu se nám daří mít vše hotovo? Vůbec ne. Zastavte proto aktivity,…

Studie: 5 mýtů o efektivní práci s e-maily

E-mail dnes používá v práci téměř každý. S tím, jak jej používáme, pak…

Neodkládejte řešení problémů s odkládáním

S prokrastinací neboli chronickým odkládáním se nejčastěji potýkáme v…

Denní plánování: Způsob, jak dosáhnout cílů

Chodíte ráno do práce, aniž byste měli jasno, co budete ten den vlastně…

Jak zvládnout více za stejnou dobu

Jsme zvyklí chovat se spíše reaktivně. Příkladem může být zvyk neustále…

Výpis 4052 z celkem 267