Všechny produkty, provozy nebo aktivity by měly být nově nastaveny každé dva až tři roky. Tuto myšlenku vyjádřil zakladatel moderního managementu Peter F. Drucker…
Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od…
Úspěšné vůdcovství vyžaduje kombinaci určitých dovedností. I když mohou být…
Technologii, která vás zviditelní a ušetří váš čas, máte na dosah ruky.…
Přílišné spoléhání se na velkou firmu jako odběratele skrývá pro menší…
Podle nejnovějšího průzkumu banky HSBC tvrdí zámožnější američtí občané, že…
Blogy se v posledních letech staly jedním z nejpopulárnějších způsobů…
IT dnes tvoří klíčovou součást organizací. Je proto důležité umět se…
Nebylo by to hezké mít přístroj, který by dokázal z několika zadaných čísel…
Autor doporučuje zaplnit internetové stránky čerstvými, hodnotnými a…
Průzkum je vážná věc. Je základem většiny marketingových programů.…
Které reklamní médium je pro vás nejefektivnější? Noviny, Zlaté stránky, e-…
Většina britských firem je zakládána náhodnými podnikateli majiteli, kteří…