Umění chválit není to samé jako věda, jak chválit. Věda je totiž snadnější. Spočívá v tom, že zaměstnanci poděkujete za něco, co udělal. Umění chvály je důvtipnější.…
Každý webmaster jednou narazí na potřebu zjistit, kdo na jeho web vlastně…
Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy…
V dnešním obchodním světě je nejdůležitější prodej. Vedou se války a bitvy…
Vyjednávání se členy rodiny, kteří spoluvlastní vaše podnikání, je jiné než…
Pečlivě se připravit na rozhovor suchazečem o zaměstnání vyžaduje důkladné…
Každý manažer chce jistě vybudovat tým, který bude schopen kolektivní práce…
Při obtěžování na pracovišti ztrácí nejen oběť, ale i firma. Podle…
Středně velké firmy potřebují přilákat a udržet technický talent, nemají…
Při odměňování zaměstnanců je důležitý profesionální přístup…
Založit v Česku firmu trvá minimálně 24 pracovních dní. Přesto lze nový…
Prezentace jsou pro přednášejícího tlakem na nervy a nervozitu. Každý chce,…