Jak jednat se zlobivými zaměstnanci

Zaměstnanci často pracují za cílem povýšení a zlepšení svého platu. Někdo ale dře jako kůň a výsledky v nedohlednu. Někteří lidé se zkrátka nemohou hnout z místa. A jejich línější kolegové září. Mít v práci líného zaměstnance není jen tak. Jací zaměstnanci jsou vlastně ideální?

Nejhorší je, když má zaměstnanec pocit, že jeho v jeho očích líný kolega, stoupá po žebříčku z jednoho povýšení na druhé. Šéfové by měli líné zaměstnance rozpoznat. Dnes už se běžně odposlouchávají telefony, zda zaměstnanci nevěnují hodiny soukromým hovorům, hlídají se kuřárny, aby tam někdo nestrávil dopoledne. Umějí si stěžovat i kolegové. Nejlepším řešením, jak líného zaměstnance potrestat, je snížení platu.

Někteří zaměstnavatelé zase trpí tím, že někteří podřízení chodí pozdě, neomlouvají nemoc a chovají se zkrátka nezodpovědně. Když se takové situace opakují několikrát do týden, měli byste přemýšlet o tom, jak moc cenný je onen člověk pro vaši společnost.

Rušící element společnosti jsou také zaměstnanci, kteří jsou neupravení, neohrabaní, neustále žvýkající – takový člověk má propagovat vaši společnost?

-pk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace