Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování kritické zpětné vazby. Pomyslný sendvič vzniká tak, že kritickou či negativní informaci…
V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku…
Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší.…
Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…
Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných…
Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na…
Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…
Proč je dobré se chovat eticky a co vlastně etické chování přináší…
Zápal i schopnosti humanitárních pracovníků by byly zbytečné, kdyby se…
Často se při svých seminářích setkávám s lidmi, kteří pod pojmem finanční…
Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve…
Roboti zatím hrají v každodenních životech jen nepatrnou roli. Skutečné…