Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Sendvič? Ne, děkuji

Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování kritické zpětné vazby. Pomyslný sendvič vzniká tak, že kritickou či negativní informaci…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku…

Jste duševně silní, nebo si jen hrajete na tvrďáka?

Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší.…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (1/2)

Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…

Miroslav Šole, inspirativní speaker

Starbucks zavřel všechny pobočky

Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…

Brian Tracy: 3 druhy učení nezbytné pro úspěch

Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných…

Proč u špatných zpráv není času nazbyt

Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na…

Citlivostní analýza v Microsoft Excel – její použití v praxi (2/2)

Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…

Jak úspěšně docílit etického chování u zaměstnanců?

Proč je dobré se chovat eticky a co vlastně etické chování přináší…

Centralizovaný systém objednávek prospěje i neziskovému sektoru

Zápal i schopnosti humanitárních pracovníků by byly zbytečné, kdyby se…

Marcela Hrubošová, FINANCE PRO RADOST s.r.o.

Smyslem života není práce a smyslem finančního vzdělání není znalost RPSN

Často se při svých seminářích setkávám s lidmi, kteří pod pojmem finanční…

Miroslav Šole, Inspirativní speaker

Když se dalo ještě v Nokii utopit

Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve…

Robotika: Základní úroveň inteligence byla dosažena

Roboti zatím hrají v každodenních životech jen nepatrnou roli. Skutečné…

Výpis 859871 z celkem 3851