V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může vést k náhlým problémům s tím, jak se díky ní noví zákazníci…
Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší.…
Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…
Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných…
Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na…
Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…
Proč je dobré se chovat eticky a co vlastně etické chování přináší…
Zápal i schopnosti humanitárních pracovníků by byly zbytečné, kdyby se…
Často se při svých seminářích setkávám s lidmi, kteří pod pojmem finanční…
Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve…
Roboti zatím hrají v každodenních životech jen nepatrnou roli. Skutečné…
V minulém článku, který vycházel z materiálu uveřejněného na webu mckinsey.…