Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat, jaké bude vaše publikum. Následující tipy vám tento úkol mohou usnadnit: Je třeba zvážit…

Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési…

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

Vyjadřování a mluva těch, kteří vykonávají důležitá rozhodnutí, často…

Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí…

Co napoví e-mail

Co napoví e-mail

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se…

Řeč těla by měla být v souladu se slovy

Řeč těla by měla být v souladu se slovy

Pociťujete někdy, že vaše okolí vnímá to, co říkáte jinak, než by mělo?…

Efektivní praxe správy znalostí

Efektivní praxe správy znalostí

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy…

Dokonalý kruh

Dokonalý kruh

Kruh se uzavírá tato tři slova mohou mít podle autora článku překvapivě…

Správa znalostí pro začátečníky 6: Obsah nebo kontext?

Správa znalostí pro začátečníky 6: Obsah nebo kontext?

Autor se v článku zabývá problematikou obsahu a kontextu znalostí a…

Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny.…

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší…

Výpis 32903302 z celkem 3858