| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Žádný manažer informačních technologií v současné době nepochybuje o tom, že jakákoliv investice do řízení vztahu se zákazníkem (CRM) vyžaduje důkladný podnikatelský…
Vláda kanadské provincie Ontario se přesvědčila o tom, že při budování…
Tato práce pojednává o aspektech správy informací realizované pomocí…
Mnoho manažerů si rychle začíná uvědomovat, že uvnitř jejich organizací…
Od vedoucích pracovníků z oboru informačních technologií se očekává, že…
V poslední době je velice moderní zveřejňovat nejrůznější trendy. Také…
Americký zákon o spravedlivých úvěrových informacích (FCRA) může být…
Pro společnosti podnikající v sektorech vyspělých technologií a finančních…
Inovace je v současné ekonomice klíčem k přežití a v obchodní rétorice…
Zatímco mnozí ostatní prodejci hardwaru podněcují potenciální zákazníky k…
Docent psychologie Mitchel Schare z univerzity v Hempsteadu (USA) tvrdí, že…
Vedoucí představitel manažerské firmy **Overland Park** na konferenci o…
Klíčem k určení skutečné hodnoty podniku je rozdíl mezi její tržní a účetní…