Kdo by chtěl prezentovat před publikem, které o danou věc nemá zájem. O tom jistě nesní nikdo z nás. Stát se to však může. A když se to stane, co můžete udělat, aby…
Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se…
V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o…
Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se…
Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat…
Naučte se umění vyjednávat S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v …
Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…
Porady nepatří k nejoblíbenějším pracovním činnostem. To však neznamená, že…
Vánoční networking krok za krokem Začíná období firemních vánočních večírků, které je plné příležitostí, jak…
Dobrý spíkr není hluchý ani slepý Spíkři chtějí, aby je lidé poslouchali a tleskali jim, když domluví. To…
Firemní e-mail: Dobrá vizitka, nebo ostuda? Za život napíšeme tisíce e-mailů. Mnohé stvoříme s lehkostí, bez váhání a…
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak své prezentace nebo porady udělat…
Při konferenčních hovorech, kterých se účastní lidé z různých zemí jsou to…