Získávání nových zakázek (2/2): Nové strategie

minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o přesvědčování druhých. Nyní však objevíme něco nového – a to bude také velmi užitečné.

Když přesvědčujete ostatní, například při obchodní prezentaci, musíte mít pádné argumenty. Také musíte přimět publikum, aby k vašemu sdělení získalo emoční vztah. A také musíte být otevření ohledně zdrojů vašich informací, které předkládáte.

Bez toho to nepůjde, ale to není vše: zde jsou další 2 strategie, které vám pomůžou ovlivnit publikum.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Získávání nových zakázek (1/2): Antická moudrost

Aktuální

Získávání nových zakázek (2/2): Nové strategie