Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo jim nechce říkat ne. Existují však situace, kdy právě ne je jediná…
Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v…
Poznatky současné neurovědy ukazují, že lidský mozek není odsouzen k tomu,…
Před časem jsme informovali o e-learningovém protikorupčním kurzu, který na…
Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté…
Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu.…
Appreciative Inquiry (pozn. appreciative znamená vděčný) je metoda zavádění…
Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové…
Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže…
Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…
Požadavky na rovnost mužů a žen ve vedoucích funkcích neustále narůstají.…
Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci…
Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají…