Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Kdy říci "ne"

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo jim nechce říkat ne. Existují však situace, kdy právě ne je jediná…

Máte důvěru svých podřízených?

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v…

5 kroků ke zdravému mozku a lepší kariéře

Poznatky současné neurovědy ukazují, že lidský mozek není odsouzen k tomu,…

Zahrajte si protikorupční hru

Před časem jsme informovali o e-learningovém protikorupčním kurzu, který na…

Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu.…

Jak může vděčnost podpořit inovace?

Appreciative Inquiry (pozn. appreciative znamená vděčný) je metoda zavádění…

Nový šéf na obzoru

Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové…

Jak si získat oblibu a respekt kolegů

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže…

Richard Páleník

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…

Co ženám ve vedení nikdo neporadí?

Požadavky na rovnost mužů a žen ve vedoucích funkcích neustále narůstají.…

Výjimeční šéfové myslí na své lidi

Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci…

Jak zapadnout do nového pracovního týmu?

Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají…

Výpis 32903302 z celkem 6652