|  Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. | 
Zaměstnanci, zákazníci a spolupracovníci manažerů potřebují dobře vědět, co od nich mohou očekávat. Jedním ze základních předpokladů úspěšného manažera je proto…
   Každý z nás musí v práci řešit obtížné rozhovory s kolegy, podřízenými nebo…
   Každý manažer chce, aby jeho podřízení pracovali tvrdě. O to více by si…
   V řadě manažerských článků se píše o tom, že potenciál stát se lídrem má…
   Kvalita práce bohužel není jediné kritérium, podle něhož jsme v práci…
   To, že pracujete od rána do večera, ještě neznamená, že pracujete…
   Letní počasí již přišlo i do Česka. Sny zaměstnanců o nicnedělání na pláži…
   Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají,…
   Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…
   Při řízení každodenních úkolů manažerům často nezbývá čas na podporu…
   Většina zaměstnanců dobře ví, co brzdí produktivitu v firmě. Otázkou však…
   Většina lidí se v průběhu své kariéry setká se špatným šéfem. Trvá-li tato…
   Máte pocit, že byste si zasloužili zvýšení platu, ale váš šéf si to zřejmě…