Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů. Nejdůležitější roli zde budou hrát informace a data a možnosti jejich…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…
Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami…
Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…
Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
Maličkost, na které záleží - prezentace značky Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze…
Úpadek značek (brandů) v oblasti nových technologií Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí…
Obchodní značky a počítačové hry: úspěch zaručen? K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk,…
Přestože situace v telekomunikačním sektoru EU není špatná, brání určité…
Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a…
Outsourcing obchodních schůzek za účelem vyhledávání nových klientů Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou…