Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a elektronická pošta, mění. Nejvíce je to znát na generaci „-náctiletých“.

Odborníci se obávají toho, že se vyjadřování mladé generace příliš zestruční a že tito lidé budou mít později problémy se souvislým vyjadřováním. Dříve nebo později se tento trend zřejmě projeví i na formě reklamních sdělení, bude se však týkat pouze značek, které jsou určené této skupině populace.

Firmy proto nesmí při vytváření a budování značky zapomenout na jazyk svých marketingových sdělení. Musí je co nejvíce přizpůsobit cílové skupině, pro kterou jsou její produkty a služby určeny. K tomu je třeba získat co nejvíce informací přímo od zákazníků – dobrým zdrojem inspirace může být například e-mail nebo chat – a porovnat vyjadřování zákazníků s vlastním vyjadřováním.

**Datum vydání:** II/2002
Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace