Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Vytisknout

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát v potaz jeho připomínky a postřehy. Některé servery proto založily místnost, kde mohou zákazníci o svých názorech diskutovat u kulatého stolu. Určitě není od věci tyto postřehy aplikovat na širokou zákaznickou veřejnost. V poslední době se například objevují hlasy, stěžující si na neosobní přístup a nedostatek informací o nabízeném sortimentu v K-martech. Ty příliš často zapomínají na to, že v…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace