Úpadek značek (brandů) v oblasti nových technologií

Vytisknout

Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí zákazníků o značkách, které se objevují na trhu s novými technologiemi a IT klesá. Důvodem může být celková stagnace tohoto odvětví průmyslu, ale také špatné marketingové strategie.Respondenti hodnotili jednak úspěch jednotlivých marketingových strategií, které vedou k lepšímu povědomí o značce, jednak to, jak šéfové velkých firem (např. **Microsoft, Oracle**) své firmy reprezentují.Většina dotazovaných se domnívá, že…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace