Manažer - zprávy z managementu

Jak na trému před prezentací

Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je postihuje ještě před nástupem na pódium, ale vesměs začíná již ve chvíli, kdy přijmou…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…

K čemu jsou nám průzkumy trhu?

Článek v rámci předplatného K čemu jsou nám průzkumy trhu?

Jednou z nejméně prozkoumaných oblastí je paradoxně práce agentur pro…

Direct marketing - nejlepší postupy

Direct marketing - nejlepší postupy

Mistrovství v direct marketingu se nerodí náhodně ani přes noc. Velké…

Měli byste číst elektronickou poštu zaměstnanců?

Měli byste číst elektronickou poštu zaměstnanců?

Na otázku, zda je vhodné číst elektronickou poštu zaměstnanců odpovídá…

Sedm smrtelných hříchů powerpointových prezentací

Sedm smrtelných hříchů powerpointových prezentací

Prezentace vytvořené pomocí aplikace Powerpoint se staly jakýmsi obchodním…

Co je to ta loajalita?

Co je to ta loajalita?

Loajalita je diskutovaným tématem zejména v ekonomicky obtížných dobách.…

Máte dobrou vizitku?

Máte dobrou vizitku?

Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam…

Vícekanálové obchodní potíže přetrvávají

Článek v rámci předplatného Vícekanálové obchodní potíže přetrvávají

Vrácení zakoupeného zboží vyžaduje v klasickém případě jen paragon a…

10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem

10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem

Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať…

Článek v rámci předplatného Jak se stát lepším spíkrem

Ve světě obchodu se nevyhneme veřejným vystoupením. Umět se patřičně…

ISO nekouše a není jen pro továrny

Článek v rámci předplatného ISO nekouše a není jen pro továrny

Proč bych se měl zabývat nějakými standardy ISO, když moje firma není…

Když se z uživatele stává zákazník

Když se z uživatele stává zákazník

V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel…

Výpis 17561768 z celkem 1889