Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli bychom si ji uchovat mimo jiné i v pracovním životě. Například v obchodní oblasti jde o podstatnou součást vytváření vztahů. Ačkoli to tak na první pohled nemusí vypadat, výrazný vliv mají poděkování písemná. Článek proto shrnuje deset nejčastějších situací, po jejichž absolvování se zaslání písemného poděkování vyplatí.

- Důležitý obchodní telefonát.
- Důležité osobní setkání.
- Přehlídka nebo prezentace.
- Uzavření obchodu.
- Doporučení.
- Zamítnutí spolupráce po delším jednání.
- Když zákazník nakonec nakoupí u někoho jiného.
- Když zákazník nakonec nakoupí u někoho jiného, ale dá vám doporučení.
- Jakákoli osoba, která vám poskytne nějaké služby.
- Výročí a svátky.

**Datum vydání:** XII/2003
Zdroj: MadeForSuccess.com - stránky amerického manažerského konzultanta Chrise Widenera
Zobrazit přehled článků ze zdroje MadeForSuccess.com