Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jak se léčí zlomená značka?

Už v roce 2002 Scott Bedbury nabídl devět způsobů, jak upevnit poškozenou značku. A nedávno harvardská Business Schools Working Knowledge publikovala postupy pro…

Podnikatele si vychováme od kolébky

Článek v rámci předplatného Podnikatele si vychováme od kolébky

Výuka podnikání velice zvýší konkurenceschopnost Evropy a to dlouhodobě,…

Zákazník to vidí jinak

Zákazník to vidí jinak

Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s…

Pozdě, ale přece

Pozdě, ale přece

Odbor vzdělávání Hospodářské komory ČR (HK ČR) rozšiřuje v souvislosti se…

Europa česky

Europa česky

V uplynulém týdnu byla spuštěna první část informačního portálu Evropské…

My si jen hrajeme na uspokojování potřeb zákazníků

My si jen hrajeme na uspokojování potřeb zákazníků

Kterou koncepci vaše firma preferuje, prodejní nebo marketingovou? Zatímco…

EU 2007-2013 ve finančním a politickém přehledu

EU 2007-2013 ve finančním a politickém přehledu

V polovině února přijala Evropská komise sdělení, v němž předkládá vizi…

Zasloužíte si své zákazníky?

Článek v rámci předplatného Zasloužíte si své zákazníky?

Podle nového průzkumu, provedeného společností Strativy Group Inc. mezi…

Nenáročná příprava na náročné publikum

Nenáročná příprava na náročné publikum

Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí…

Jaké změny?

Článek v rámci předplatného Jaké změny?

Česká podnikatelská reprezentace při EU v Bruselu (CEBRE) provedla anketu,…

Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na…

Outsourcing ve východní Evropě

Článek v rámci předplatného Outsourcing ve východní Evropě

V porovnáními s velkými outsourcingovými hráči je Rusko začátečník. Roční…

Jak zahájit prezentaci

Jak zahájit prezentaci

Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi…

Výpis 17301742 z celkem 1889