Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Vytisknout

Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým zákazníkům. To je legitimní otázka, jasná odpověď ale neexistuje. Se zákazníky pak komunikace neprobíhá tak často, jak by měla. Za přijatelnou odpověď tedy považujme dobu, po kterou se daří krýt režijní náklady. Důležité je přitom brát v úvahu také chování zákazníků, zejména to, kdy nakupují a kolik utrácejí. Úspěšná strategie kontaktování se potom skládá ze čtyř konkrétních kroků:- Definujte své cíle.- Zhodnoťte, co již…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace