Blue Ocean Strategy - Jak na to? (část 2/2) Tvůrci strategie modrého oceánu a autoři stejnojmenné knihy profesoři W. Chan Kim a Renée Mauborgne našli jasné a opakované postupy, které vedly k vytvoření modrých…
Společenské akce, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou…
Jak oddělit zrno od plev a předpovědět, který z nových vynálezů bude…
Ekonomika Saúdské Arábie v minulých deseti letech rostla, především díky…
Reformy v Číně probíhají už od roku 2013. Jsou jasnou odpovědí na…
Výzkum provedený korespondentem webu knowledge.insead.edu přinesl zajímavé…
Blue Ocean Strategy - Jak na to? (část 1/2) První krok byl naznačený v článku Blue Ocean Strategy - Úvod do hledání…
Vladimír Peták je generálním ředitelem a členem představenstva společnosti…
Pozor na problémy, které způsobuje nával objednávek či nekoordinovaně…
Blue Ocean Strategy - Úvod do hledání nekonkurenčních trhů Proč některé společnosti uspějí s uváděním nových produktů na trh a…
Na podzim se mění barva listí ze zelené na zlatou, červenou a oranžovou.…
Použijme typologii MBTI a rozdělme lidi na ty, kteří upřednostňují smysly,…
Nastává období firemních vánočních večírků. Na jedné straně je důležitě…