Poměrně často vidíme tendenci lídrů používat ústa pouze jako tupý nástroj. Stává se to nejčastěji tehdy, když se cítí být v právu nebo když chtějí získat pozornost.…
Opravdu je PR k ničemu? Budování vztahů s veřejností a snaha o ovlivňování jejích postojů a…
Kladete si často v práci či ve svém podnikání tuto otázku? Nebo alespoň…
Sociální síť LinkedIn představuje vynikající způsob, jak být v obraze, co…
Česká republika, Slovensko a Rakousko mají mnohé společné ekonomické rysy.…
Když mluvíte na veřejnosti, využíváte tytéž 3 základní principy, které…
Nevládní organizace Transparency International zveřejnila svůj Index…
Český průmysl se i v prvních 11 měsících roku 2015 udržel v dobré…
Rovnoměrné zastoupení mužů a žen ve vedení německých firem je stále v…
Asociace energetických manažerů (AEM) vznikla v roce 1992 jako nezávislé,…
S účinností od 1. 1. 2016 jsou plátci daně z přidané hodnoty v České…
Část věnovaná otázkám publika nezřídka patří k tomu horšímu, co lze na…
Nezáleží na tom, kolik pozornosti se obecně věnuje sociálním médiím a jak…