Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Kdy si najmout poradce... a jak

Téměř v každé firmě někdy nastane situace, kdy je třeba využít služeb konzultantů. Důvody mohou být různé: nedostatek zkušeností, potřeba analýzy, zvážení výhod a…

Co nesmí chybět na webových stránkách vaší firmy

Co nesmí chybět na webových stránkách vaší firmy

Podniky mohou být z hlediska využití vlastních webových stránek rozděleny…

Většina podniků má problémy se správou znalostí

Většina podniků má problémy se správou znalostí

Jak dokázal zahraniční průzkum, problémy se zpracováním informací ovlivňuje…

Co máte nabízet uchazečům o zaměstnání ve vaší firmě?

Co máte nabízet uchazečům o zaměstnání ve vaší firmě?

Při rozsáhlosti dnešního trhu není vždy snadné získat dobré zaměstnance.…

Uplatnění podnikových univerzit

Uplatnění podnikových univerzit

Stále častěji využívaným trendem jsou dnes takzvané podnikové univerzity (…

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno…

Firemní procesy v reálném čase

Firemní procesy v reálném čase

Již dnes je zřejmé, že informační systémy zcela změní obchodní organizace v…

Průvodce podporou rozhodování

Průvodce podporou rozhodování

Iniciativy podpory rozhodování jsou obecně velmi náročné, jak časově, tak i…

Zásady inovativního managementu

Zásady inovativního managementu

Většina společností se dnes zaměřuje na opakovatelnost, předvídatelnost a…

Tajemství trvalého pozitivizmu

Tajemství trvalého pozitivizmu

Také je znáte? Jsou mezi námi, jsou úspěšní a stále dobře naladění. Jak to…

Jak (ne)zacházet se znalostmi?

Jak (ne)zacházet se znalostmi?

Téměř každá firma si dnes uvědomuje, že vědomosti jsou základním…

Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

Při neustálém snižování rozpočtů musí podniky důkladně zvážit, do jakých…

CRM se recese bát nemusí

CRM se recese bát nemusí

Poslední průzkum dokázal, že i přes celosvětovou recesi čeká technologie…

Výpis 1187011882 z celkem 12439