Vedoucí pracovníci jsou vesměs zavaleni úkoly. Mají mnoho povinností, lhůt a termínů. Efektivita jejich práce stejně tak jako zachování psychicky optimálního stavu…
Týmová spolupráce musí být efektivní. Jednotliví členové týmu proto musí…
Pro rozvoj manažerských dovedností existuje v dnešní době celá řada…
Dobří manažeři vědí, že zpětná vazba hraje v motivaci a dalším rozvoji…
Chcete-li být dlouhodobě úspěšný a zároveň získat a udržet si dobré…
V osobním ani pracovním životě se člověk nevyhne situacím, v nichž bude…
Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v…
Téměř každý manažer zná tu situaci: má skvělý nápad, který jeho firmě…
Řízení provozních rizik (ORM) představuje postupnou metodu rozhodování v…
Firmy se v dnešním světě sice snaží prosazovat politiku ostrých loktů (nic…
Proces rozhodování je denním chlebem manažera. Ne vždy je to však pro něho…
Všichni jsme se již jako děti naučili říkat prosím a děkuji. Víme, kdy si…