Zpětně provázaná společnost

Vytisknout

Každý manažer je denně zdrojem zpětné vazby pro své okolí, opačně přijímat zpětnou vazbu od okolí však mnohdy neumí. To, co se od svého pracovního okolí dozvídá tak vesměs ignoruje, což se jeví jako velmi pohodlné. Kromě ignorování mnozí manažeři také proti zpětné vazbě bojují a odmítají s ní mít cokoli společného. Nemají čas poslouchat připomínky jiných nebo se jen usmívají, ale neposlouchají. Zpětnou vazbu vnitřně považují za něco negativního. To vše je špatně.Chce-li se manažer naučit…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace